Општина Горњи Милановац реализовала је другу фазу пројекта под називом „Увођење електронског система за вођење седница, гласање и бројање гласова у Општини Горњи Милановац“ чиме је овај систем комплетиран и омогућено је његово коришћење у раду будућих седница Општинског већа и Скупштине општине.
Реализација пројекта започела је током 2020. године, када је уз подршку Министарства државне управе и локалне самоуправе израђен елаборат о увођењу електронског система и набављен софтвер и део опреме. У другој фази је набављен преостали део уређаја и опреме, као и инсталациони материјал и извршена је обука за коришћење система. Вредност ове фазе износи 4.598.400 динара и у потпуности је финансирана од стране Министарства државне управе и локалне самоуправе путем јавног позива за расподелу средстава из Буџетског фонда за програм локалне самоуправе.
Циљ пројекта је да модернизује и унапреди ефикасност и транспарентност рада Скупштине општине и Општинског већа, као и других служби локалне самоуправе који учествују у припреми и реализацији седница ових органа и то кроз електронско вођење седница (укључујући електронску пријаву присутности, пријаву за реч, електронско гласање и бројање гласова), аутоматско креирање записника и електронских извештаја са седница. У наредном периоду планира се и увођење система за електронску припрему и доставу материјала за седнице Скупштине општине и Општинског већа, чиме се би се поред даљег унапређења ефикасности њиховог рада, истовремено умањили трошкови штампе и умножавања материјала.